• .
Llibre

Dissabtes tancats

01/12/16

Les biblioteques de la UV romandran tancades els dissabtes 3 i 10 desembre, excepte la biblioteca d’Humanitats i la biblioteca de Socials (sols planta -1) que obriran el dissabte 10 de desembre. Aquest dia no hi haurà servei de préstec, solament consulta en sala.

Biblioteca de Socials

Biblioteques obertes en cap de setmana

17/11/16

La Biblioteca de Socials (Campus Tarongers, sols planta -1) i la Biblioteca d'Humanitats (Campus Blasco Ibáñez) obriran els caps de setmana del 10 -11 i 17 -18 de desembre de 9.00 a 21.00 hores.

ACADEMIA

Oberta la convoctòria del programa ACADEMIA

16/11/16

El procediment d'acreditació per a l'accés als cossos universitaris, regulat pel RD 415/2015, té oberta la presentació de sol·licituds a través de la Seu Electrònica del MECD. El Programa ACADEMIA, a través de les seues Comissions d'Acreditació, du a terme el procés d'avaluació curricular per a l'obtenció de l'acreditació per a l'accés als cossos docents universitaris de professor titular d'universitat i catedràtic d'universitat.

Mapes de la Guerra Civil

Exposició en la Cartoteca: Els mapes de la guerra civil. Col·lecció de la Universitat de València.

11/11/16

Dins de les activitats amb que la Universitat de València commemora el 80é aniversari de València com a capital de la República, la Cartoteca de la Universitat presenta una exposició sobre els seus fons de mapes de la guerra civil espanyola (1936-1939), amb dos objectius: explicar la producció cartogràfica durant la guerra civil a partir de la bibliografia publicada sobre aquest tema i amb exemples de la nostra col·lecció i donar publicitat a uns fons que són ja part del patrimoni bibliogràfic i documental de la Universitat de València. L’exposició tindrà lloc en la sala de la Cartoteca del 2 de noviembre de 2016 al 31 de març de 2017

Raconet Biblioteca d'Humanitats

El Raconet: nou espai en la Biblioteca d'Humanitats

06/11/16

Dilluns que ve (7 de novembre) s'inaugura en la Biblioteca d'Humanitats l'espai el Raconet. Aquest espai albergarà una selecció temàtica de fons propi (llibres, pel·lícules, etc.) en exposició durant un període limitat. Existeix un llibre de suggeriments per recollir idees per a properes exposicions (documents per a exposició, nous temes...). La primera exposició serà "La guerra en imatges"

Campus de Burjassot

Dia del patró

24/10/16

Amb motiu de la celebració del dia del patró en tots els campus de la Universitat de València, les biblioteques romandran tancades des del dissabte 29 d’octubre fins al dimarts 1 de novembre. Estaran obertes la biblioteca del Jardí Botànic i la sala d’estudi Thesaurus a l’edifici de La Nau en el seu horari habitual.

Prestageries

Biblioteca Dipòsit

24/10/16

Amb motiu de les obres que es realitzaran a la Biblioteca Dipòsit, i que duraran aproximadament uns dos mesos (novembre i desembre), les reserves fetes podran sofrir algun retard. Disculpeu les molèsties.