Concentracions a les portes dels centres de la Universitat, en record de l’última víctima de violència masclista

Concentració als edificis del carrer Serpis, amb presència de la rectora, Mavi Mestre.

Membres de la comunitat universitària s'han concentrat al migdia d’aquest dimarts, 11 de juny, a les portes dels centres de la Universitat per unir-se als 3 minuts de silenci convocats per la Generalitat Valenciana per rendir homenatge a l’última víctima de violència masclista, que ha estat assassinada a Alboraia.

La comunitat universitària ha expressat, així, el seu condol a la família de Beatriz i a la de totes les víctimes d'aquests actes de violència. També, des del Vicerectorat d'Igualtat, Diversitat i Sostenibilitat s'ha manifestat, una vegada més, el rebuig de la Universitat de València a la violència masclista, fent una crida a la unitat de tota la societat i l’eficàcia dels poders públics per lluitar activament contra aquest feminicidi de fondes implicacions socials.

Arxivat en: Igualtat