Obert el termini per a sol·licitar borses de viatge, destinades a l’estudiantat

Imatge de la campanya.

El Vicerectorat d’Estudis de Grau i Política Lingüística de la Universitat de València ha obert el termini per a sol·licitar borses de viatge per a l’estudiantat de la Universitat de València. Les ajudes econòmiques estan destinades a facilitar la mobilitat dels estudiants i les estudiantes per a participar en activitats de caràcter complementari per a la seua formació: cursos, congressos, jornades, etc.

Les activitats han de ser de caràcter acadèmic i estar relacionades amb la seua àrea d'estudi.

Aquesta  convocatòria té dos terminis de sol·licitud. El primer finalitza el 5 de juny, i el segon, el 28 de setembre, depenent de les dates de realització de l'activitat.

Tota la informació es pot consultar clicant ací.