El Servei de Biblioteques de la Universitat de València reforça les seues enquestes de satisfacció entre l’alumnat amb una campanya presencial

  • Vicerectorat de Cultura i Societat
  • 2 d’octubre de 2020
 
Moment de lliurament de l'Ipad a la guanyadora. Centre Cultural La Nau de la Universitat.
Moment de lliurament de l'Ipad a la guanyadora. Centre Cultural La Nau de la Universitat.

Aquests qüestionaris es recullen des del curs 2012/2013 però, per primera vegada, s’ha decidit compilar la informació de forma personal per tal d’explicar els estudiants com contestar l’enquesta.

Tots els anys el Comité d’autoavaluació del Servei de Biblioteques i Documentació (SBD) analitza i estudia els resultats de les enquestes i proposa millores específiques per a cada biblioteca i generals de tot el Servei. Enguany la participació ha sigut de 5.493 estudiants i estudiantes els quals, seguint la tendència positiva d’altres anys, han valorat  en un 4,17 (en una escala de l’1 al 5) a les biblioteques de la Universitat de València. Els dos aspectes millor valorats han sigut l’ajuda per a trobar informació i materials (4,32) i la satisfacció amb els serveis web (4, 26).

Com a novetat, ha destacat la campanya presencial realitzada pel personal del Servei als campus de la Universitat. La valoració d’aquesta experiència ha sigut positiva perquè, a més d’augmentar el nombre d’enquestes, ha permés el contacte directe especialment entre els estudiants i ha aportat més visibilitat a les biblioteques de la Universitat de València. A més, el sorteig de l’Ipad de 10,2” també va animar als estudiants a participar i ha deixat com a guanyadora a Mónica Elisabeth Bauza D’Auria, estudiant de doctorat a la Facultat de Medicina.

D’altra banda professors i personal de l’SBD també van participar en l’enquesta de satisfacció puntuant el Servei de l’1 al 5. En el que respecta als docents, van valorar les biblioteques en un 4,2 destacant especialment l’atenció i tracte del personal de la biblioteca (4,2), els serveis de préstec intercampus (4,61) i el servei d’articles en format PDF (4,61). En el cas del personal de l’SBD, amb 134 respostes (un 4,22% mes que l’any passat), valoraren en un 3,98 el Servei de Biblioteques. Per a tots dos, professorat i personal de l’SBD es van sortejar 10 dessuadores.

Més informació:

Arxivat en: Cultura , Participació