Suspesa per la pluja la carrera i caminada solidària ‘Activa’t per la Diabetis, València!’

Logo de la carrera.

La carrera i caminada solidària ‘Activa’t per la Diabetis, València!, prevista per al diumenge 18 de novembre a la ciutat de València, ha estat suspesa per les pluges. Les Clíniques de la Universitat de València tenien previst participar amb tasques d'assistència i informació.

El professorat i alumnat de la Clínica Odontològica de la Universitat tenien previst realitzar revisions bucodentals i donar consells al públic; la Clínica Podològica estava encarregada de l’activitat ‘Exploracions de les sensibilitats del peu: crivellatge neuropàtic’. A més, la Clínica Optomètrica havia d'efectuar revisions visuals, i la Clínica de Nutrició, Activitat Física i Fisioteràpia ‘Massatges fisio-terapèutics de recuperació muscular post-carrera’.

Més informació: http://valencia.activateporladiabetes.org/

Més informació: