La Universitat organitza un curs sobre el Dret Bancari de la Unió Europea

Facultat de Dret

La Facultat de Dret de la Universitat organitza, a partir d’aquest dimecres dia 30, la segona edició del curs European Banking Law, finançat per la Comissió Europea amb un projecte Erasmus +.

Igual que en l'edició anterior es realitzaran seminaris i conferències sobre el Dret Bancari de la Unió Europea amb la presència de professionals del sector i professorat universitari.

Les activitats es desenvoluparan en la Facultat de Dret tots els dimecres a partir d’aquesta setmana. Per la seua banda, el primer seminari, previst per al dimecres 6 de febrer, s'ocupa del Banc Central Europeu. Intervindran Rubén Martínez Dalmau, professor de Dret Constitucional de la Universitat de València, i Juan Antonio Ureña, director del curs.