Universitat de ValènciaUVesports Logo del portal

El pavelló acollirà el Campionat d’Espanya d’hoquei en cadira de rodes elèctrica

  • 12 de juny de 2014
El pavelló acollirà el Campionat d’Espanya d’hoquei en cadira de rodes elèctrica

El campionat es disputarà en forma de lligueta entre els cinc equips participants

El pavelló universitari acollirà aquest cap de setmana, 14 i 15 de juny, el Campionat d’Espanya d’hoquei en cadira de rodes elèctrica, la competició més important en l’àmbit estatal per als clubs.

La Universitat es vestirà de gala per acollir tots els esportistes, especialment Rafael Ibáñez i Gabriel Calvo, estudiants de la Universitat i esportistes del programa d’esport adaptat de la Càtedra Divina Pastora d’Esport Adaptat de la Universitat de València, que disputaran el campionat com a militants del Llevant UD Masclets, un dels equips aspirants al títol. Jugant a casa, Ibáñez, Calvo i el seu equip intentaran retornar a les seues vitrines la copa que ja van aconseguir l’any 2012.

El campionat es disputarà en forma de lligueta entre els cinc equips participants: el Llevant UD Masclets, C. Sant Rafael, AD Barberá , CP Alcobendas i CP Aluche. Els valencians debutaran el dissabte 14 en la competició amb 3 partits: a les 10:45 hores jugaran amb el C. Sant Rafael; a les 14:15 hores, amb l’ AD Barberá i amb el CP Alcobendas a les 17:45 hores. El diumenge 15 de juny l’UD Llevant Masclets jugarà contra el CP Aluche a les 10:45 hores. El conjunt que més punts haja sumat durant el cap de setmana es proclamarà campió d’Espanya.

Totes les trobades tindran lloc al pavelló universitari de la Universitat de València (Menéndez y Pelayo, 19).