Víctor Herrera, nou coordinador de l’AGE

  • Gabinet de la Rectora
  • 25 de febrer de 2022
 
Víctor Herrera, nou coordinador de l’AGE

Víctor Herrera Latorre, estudiant del grau en Història, va ser elegit el passat dimecres nou coordinador de l’Assemblea General d’Estudiants de la Universitat de València (AGE). L’AGE és el màxim òrgan de representació de les i els estudiants de la Universitat, establerta en els Estatuts de la institució.

L’Assemblea General d’Estudiants (AGE) va elegir el passat dimecres, 23 de febrer, a Víctor Herrera Latorre com a nou màxim representant de les estudiantes i els estudiants de la Universitat.

Víctor Herrera Latorre (Utiel, 2000) és estudiant del tercer curs del grau en Història, a la Facultat de Geografia i Història. És membre de la Junta de Centre i vicecoordinador del ADR de la seua Facultat. En 2021 es va vincular al Sindicat Estudiantil SAÓ, amb el que va concórrer en les eleccions de l’anterior 18 de novembre.

La seua vinculació amb el moviment estudiantil universitari va ser motivada amb el fi d’aconseguir “una Universitat més propera, oberta, ecologista i feminista, on la qüestió econòmica mai no siga un aspecte de diferenciació entre l’estudiantat”. A més a més, la defensa del feminisme, l’impuls de la cultura i la sostenibilitat dins de la Universitat, així com la defensa de la millora de les condicions de les pràctiques de l’estudiantat en la seua formació, són els tres eixos principals de la seua coordinació.

La reunió de l’AGE va elegir una nova mesa de coordinació integrada per Víctor Herrera Latorre (coordinador), Natàlia París Aliena (vicecoordinadora), Jeroni Riega Monge (secretari), Carlos Ibáñez Vives (tresorer), Núria Aparisi Montagud (vocal), Nexus Aguayo Oliva (vocal) y Cristina Cuenca Expósito (vocal).

Arxivat en: AGE , Estudiant/a