
Dimecres passat, 11 de novembre, va tenir lloc la segona jornada de la lliga CAEU, la competició en què participen totes les universitats del sistema universitari valencià i en la qual la Universitat de València va continuar amb els bons resultats obtinguts en la primera jornada. Amb les set victòries i dues derrotes de dimecres, els equips de la Universitat se situen en les primeres posicions del campionat.
La Universitat es va enfrontar en aquesta jornada a la Universitat Miguel Hernández d'Elx en un inici que prometia molta igualtat en els partits. Van obrir la competició les seleccions de futbol sala femení i bàsquet masculí des del Palau dels Esports d’Elx.
L'equip de futbol sala femení va disputar un partit molt igualat que finalment va caure del costat de les il·licitanes per un ajustat 4-3. Per la seua banda, els xics de la selecció de bàsquet es van emportar el matx amb un 63-87 en el marcador, que sumava la primera victòria de la jornada per a la Universitat.
Els van seguir les seleccions de futbol sala masculí i de bàsquet femení en dos partits que van ser gairebé un calc dels partits previs. La selecció de futbol no es va poder imposar als locals, que van tancar el xoc amb un 5-3 al seu favor. Les xiques de l'equip de bàsquet van dominar el partit durant els 40 minuts i van aconseguir arribar al xiulet final de l'àrbitre amb un 53-94 en el marcador.
Com a visitants, l'equip de futbol masculí es va encarregar de tancar la jornada en l'últim partit, que va tenir lloc al camp de futbol “El Clot ” a les 14.00 hores. La selecció va disputar un partit molt seriós i va aconseguir marcar 6 gols als locals i només en va encaixar un (1-6). Així, se sumava la tercera victòria de la Universitat en la jornada.
A la Universitat de València, la jornada va començar a les 13.30 a l'Aulari V de la mà de la selecció de voleibol masculí. Tant ells com les seues companyes femenines, que van jugar a continuació (15.30), van tancar els marcadors amb 3 sets a 0.
Uns altres dos partits es van disputar a la vesprada: les seleccions d'handbol van oferir a tots els espectadors assistents els partits més interessants de la jornada, ja que tots dos equips van arribar al minut final amb el marcador igualat i van sentenciar en els últims segons del partit. La selecció femenina, quan faltaven 5 segons, va marcar el gol de la victòria, que deixava el marcador 29-28. La mateixa dinàmica van seguir els xics, que jugar a continuació i que van tancar el partit guanyant per la mínima (25-24).
En total, set partits guanyats i dues derrotes que deixen la Universitat en les primeres posicions de la majoria d'esports de cara a la jornada següent, que tindrà lloc dijous 26 de novembre i que enfrontarà la Universitat amb la Universitat d'Alacant, un dels rivals més forts de la competició.