Logo de la Universitat de València Logo del portal

.

NOU HORARI ESTIU 2018 OBERT AL PÚBLIC

AVÍS
Mentre estiga inhabilitada per obres l'entrada per carrer Menéndez i Pelayo, l'accés serà per Facultat de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport, carrer Gascó Oliag, n.3.

MES HORARI DE DILLUNS A DIVENDRES CAP DE SETMANA
JULIOL

De 8.00 a 22.00

TANCAT
AGOST

TANCAT

SETEMBRE OBERT DE L’1 AL 15
De 8.00 a 22.00
PENDENT

Calendari de Competicions

jul. - ag.

Volta a peu , L'Eliana

Territori valencià, Territori runner - L'Eliana

La Universitat de València, a través del Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial, en col·laboració amb la Direcció General d’Esports de...

Imatge de la portada del video;La Taula - Esport universitari

La Taula - Esport universitari

La Taula, dedicada al món esportiu valencià, estarà dedicada particularment els divendres a la informació d'actualitat esportiva de la Universitat amb aportacions de tècnics i esportistes universitaris.