Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

.

Ampliación fecha de inscripción para la competición interna de deportes de equipo:

Domingo 22 de octubre

Calendari de Competicions

oct - nov

Imagen de la portada del video;La Taula - Deporte universitario
Imagen de la portada del video;La Taula - Esport universitari

La Taula - Deporte universitario

La Taula, dedicada al mundo deportivo valenciano, estará dedicada particularmente los viernes a la información de actualidad deportiva de la Universitat con aportaciones de técnicos y deportistas universitarios.

La Taula - Esport universitari

La Taula, dedicada al món esportiu valencià, estarà dedicada particularment els divendres a la informació d'actualitat esportiva de la Universitat amb aportacions de tècnics i esportistes universitaris.